Missa aldrig ett meddelande.

En global inkorg samlar alla dina kundmeddelanden på ett ställe, vilket gör det lättare att hantera kommunikation och snabbt svara på frågor. Genom att förbättra din responsivitet och kundservice kan du öka kundnöjdheten och därmed locka fler kunder till ditt företag!

Inkorg

Öka försäljningen med 394%

Undersökningar visar att svarar du inom 1 minut som ökar sannolikheten med 394% att personen blir kund. Inte bara det, 70% väljder det företag som svarar först på en fråga. Vår globala inkorg gör det enklare att svara på frågor. Oavsett källa.

1. Centraliserad kommunikation

En global inkorg samlar all din kommunikation på ett ställe, vilket gör det enklare att hantera kundfrågor och leads, vilket ökar effektiviteten i ditt team.

2. Snabbare svarstider

Genom att ha en gemensam inkorg kan du snabbt och enkelt besvara kundmeddelanden, vilket ökar chansen att omvandla intresserade besökare till betalande kunder.

3. Minskar risken för missade meddelanden

En global inkorg säkerställer att inga kundfrågor eller förfrågningar går förlorade, vilket minskar risken för bortfall och ökar chansen till försäljning.

4. Förbättrad kundservice

Med snabb och effektiv hantering av meddelanden ökar kundnöjdheten, vilket leder till positiva omdömen och rekommendationer, som i sin tur genererar fler kunder.

5. Samarbete i teamet

En global inkorg gör det möjligt för ditt team att enkelt se och samarbeta kring kundärenden, vilket förbättrar servicen och ökar chanserna att vinna över fler kunder.

6. App

Oavsett om du använder dator eller mobilapp kan du snabbt få tillgång till och hantera kundmeddelanden, vilket ökar din responsivitet och kundnöjdhet.

Global inkorg

Få en analys av ert företag – gratis!

Vi tittar på nyckelaspekter för ert företag och skickar en rapport för era svagheter.

  • Välj en tid eller lämna dina uppgifter.
  • Vi tittar på er nuvarande strategi.
  • Vi återkommer med nulägesanalys & rekommendationer.